در این بخش از فروش اینترنتی سفال لالجین، فروش انار های قرمز مشبک را داریم که از آنان می توانید به عنوان جاشمعی استفاده کنید و این جاشمعی های انار دارای سه سایز می باشند.
برای دیدن سایز ها و قیمت ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
در این بخش از فروش اینترنتی سفال لالجین، فروش انار های قرمز مشبک را داریم که از آنان می توانید به عنوان جاشمعی استفاده کنید و این جاشمعی های انار دارای سه سایز می باشند.
برای دیدن سایز ها و قیمت ها به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
در این پست فروش جاسبزه میمون را داریم که مخصوص نوروز 95 می باشد. برای دیدن طرح ها و مشخصات جاسبزه ها را با قیمت تولیدی ببینید. لطفا روی لینک زیر اشاره کنید:
در صورت داشتن خرید و یا سوال و یا پرسشی لطفا با شماره تلفن 7739 711 0918 تماس بگیرید.
در این قسمت از سایت فروش اینترنتی آینه فیروزه ای رنگ را برای فروش داریم که در ادامه عکس ها و قیمت ها را مشاهده خواهید کرد.
در سالهای اخیر به علت تفاوت نسبی در عرضه و تقاضا و دشواری ساخت مصنوعات سفالین و نیز کاهش یا عدم کاربرد برخی از سفالینهها تمایل به ساخت ظروف تزئینی بیشتر شدهاست و خطر نابودی، بعضی از شاخههای سفالگری را تهدید میکند . . .
ساختن ظروف سفال متعلق به زمانی است که انسان در دشت زندگی میکرد و روستای اولیه شکل گرفتهاست و یکجا نشینی بودهاست. این ظروف معمولاً برای نگهداری مواد غذایی ساخته شدهاست. ظروف سفالی خاصیت فاسد نشدنی دارد اما از سویی به دست آوردن این ظروف امکان تعبیر و تفسیر بخشهای مهمی از زندگی انسانهای اولیه را فراهم آوردهاست. مراحل ساخت و تحول . . .
یکی از مسائل عجیب در مورد سفال لالجین آن است که با وجود سابقه چند صد ساله سفالگری در این شهر، بومیان این ناحیه در گذشته هیچ شعری در زمینه سفالگری یا در ارتباط با آن نسرودهاند یا حداقل نویسنده این مطالب (علی رغم پرس و جو و تحقیق) چنین اشعاری را ندیدهاست و بهندرت میتوان چند ضرب المثل مربوط به سفالگری و ظروف سفالین یافت (به زبان ترکی)؛ مثلاً: . . .
کارگاه های سفالگری داخل شهر لالجین، به عنوان واقعیت و امری تاثیر گذار بر زندگی و شرایط زیست مردم لالجین، به شمار می آیند. بسیاری از برنامه های اقتصادی و نیز توسعه شهری، تحت تاثیر این کارگاه ها قرار دارند. بود و نبود این کارگاه ها، سوال یا مسئله ای است که در طول چند دهه گذشته، پیش روی مردم و مسئولین قرار داشته است و اکنون یافتن راهی . . .